نمای بیرونی ساختمان اولین چیزی است که از یک ساختمان دیده می‌شود و تاثیر زیادی بر زیبایی ساختمان و ظاهرشهر داشته و به همین دلیل مهم ترین بخش از یک ساختمان به شمار می رود.

اما نمای ساختمان بعد از گذشت زمان کثیف شده و نیاز به شستشو دارد، به همین منظور نماشویی روی کار آمده است که برای شستشوی نما ساختمان به وسیله ابزار مختلف و مواد مخصوص انجام میشود.

روش های مختلفی برای نماشویی ساختمان وجود دارد که در این مقاله قصد داریم در رابطه با آن مطالبی را بیان کنیم.

نماشویی به دو شیوه سنتی و مدرن انجام میگیرد.

نماشویی سنتی

نماشویی سنتی

برای نماشویی به شیوه سنتی از روش های قدیمی استفاده می شود. دراین روش از دستگاه های مدرن استفاده نشده و مهمترین ابزار برای انجام آن استفاده از شیشه پاک کن – دستمال وسطل آب است.

نماشویی به شیوه سنتی طرفداران بسیار زیادی داشته و برای انجام این کار می توان از طناب و داربست استفاده نمود، در واقع استفاده از طناب یکی از قدیمی ترین روش های نماشویی به شیوه سنتی است .

دراین روش فرد با استفاده ازطنابی که به بالای ساختمان محکم بسته شده، آویزان شده و به شستشوی نمای ساختمان می پردازد. این روش کم هزینه ترین روش ها برای تمیز کردن نمای ساختمان است.

استفاده از طناب برای ساختمانهایی با طبقات کمتر قابل اجرا بوده و کاربرد دارد و برای ساختمان های بلند و دارای طبقات بیشتر، استفاده ازطناب روش مناسبی نبوده ومیتوان از داربست استفاده نمود که درمقایسه با طناب ایمنی تر بوده وباعث کاهش خطرات تهدید کننده میشود.

برای تمیزکردن نما ساختمان به شیوه سنتی و انجام عملیات شستشو در ارتفاع با شرکت پاکنمای شهر تماس بگیرید.

نماشویی مدرن

نماشویی مدرن

باگذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی،نماشویی به شیوه سنتی جای خودرا به نماشویی مدرن داده است.

دراین روش از دستگاه های زیادی نظیر واترجت و واترسند پلاست استفاده میشود. با استفاده از دستگاه واترجت، آب با فشار قوی به ساختمان پاشیده شده و موجب پاکسازی جرم و آلودگی‌ها می‌شود.

واترسند پلاست دستگاهی است که بوسیله آن، آب با ماسه و سیلیس ترکیب شده و با فشار بالا برروی سطوح پاشیده میشود. واتر سند پلاست برای از بین بردن آلودگی های سخت بر روی نمای ساختمان و سایر سطوح استفاده می‌شود.

برای انجام نماشویی ساختمان به شیوه مدرن و انجام پیچ رول پلاک کار در ارتفاع با شرکت پاکنمای شهر تماس بگیرید.

شرکت پاک نمای شهربا استفاده از بهترین تجهیزات مربوط به کاردرارتفاع و شستشوی نما ساختمان آماده  ارائه خدمات به هموطنان عزیز میباشد.

کلیه پرسنل این شرکت دارای مهارت کافی درزمینه عملیات کار درارتفاع و نماشویی ساختمان میباشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با این شرکت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *