یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات، نصب تابلو و بنر در ارتفاع و در سایز های بزرگ در معابر ، جاده ها و یا پل های هوایی است. نصب تابلو وبنرهای تبلیغاتی یکی از اقداماتی است که برای بهتر دیده شدن و جذب مشتری متداول می باشد. تابلو هایی که در ارتفاع نصب می شوند بطور ناخداگاه نگاه هر بیننده ای را جذب می کنند.

همچنین ساختمان های بزرگ و مراکز خرید تابلوی نام خود را روی نمای ورودی شاختمان نصب می کنند که خود بخشی از زیبایی نما را تامین می کند. ساختمان های اداری و ساختمان پزشکان تابلو هایی جهت معرفی خود در بخش بیرونی و نمای ساختمان قرار میدهند.

همچنین نصب سیستم ها و دوربین های امنیتی در نقاط مختلف مراکز خرید و سازه ها و ساختمان های بلند امری متداول است. اما نصب تابلو و دسیستم امنیتی در ارتفاع نیاز به مهارت کار در ارتفاع دارد.

برای نصب بنر و تابلو در ارتفاع می توان از روش های مختلفی از جمله بالابر، کلایمر، جرثقیل و داربست و طناب استفاده بهره برد. استفاده از طناب یا راپل، به دلیل سرعت اجرای کار و در عین حال ایمنی و قیمت مناسب جایگزین دیگر روش ها شده است.

برای نصب تابلو ها و همچنین سیستم های امنیتی سریعترین و کم هزینه ترین راه ایمن استفاده از روش دسترسی با طناب و ارتفاع کاران متبحر می باشد.

شرکت کار در ارتفاع پاک نمای شهر در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه نصب تابلو بنر و سایبان و همچنین نصب دوربین و سیستم های امنیتی را انجام می دهد.

خدمات ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *